vineri, 21 noiembrie 2008

Primesc de la candidatul PD-L Colegiul 14

Referitor la postarea mea referitoare la candidatii alegerilor parlamentare din Colegiul 14, am primit urmatoarea precizare:

"Buna dimineata, intamplator am dat de blogul tau si am constatat ca numele meu nu l-ai scris corect. Din aceasta cauza nu ai reusit sa gasesti informatii despre mine. Te rog sa analizezi si site-ul meu si te astept cu sugestii sau intrebari.Numai bine, Dan-Radu Zatreanu"

Pentru ca sint binecrescut, i-am raspuns domnului Zatreanu:

"Buna ziua domnule Zatreanu
Din pacate greseala nu imi apartine, ea a plecat de la numele dumneavoastra scris gresit, preluat din site-ul pomenit mai sus (n.a. e vorba de Thinkopolis). De greseala mi-am dat seama atunci cind am dat piept cu bannerul urias postat in Piata Salajan. Imi cer scuze oricum. Desi nu cred ca la momentul scrierii postului as fi gasit mai multe informatii despre dumneavoastra, promit ca voi vizita site-ul. Oricum, anul acesta voi spune "pas" votului. Sint din ce in ce mai convins ca acest sistem de vot isi va dovedi eficienta dupa doua legislaturi. Va urez oricum succes si promit ca, daca va tineti de treaba, veti avea votul meu in legislatura viitoare!"
Acu' imi permit sa pun si un link catre site-ul dumnealui, sper sa nu-mi sariti in cap!

PS: Acu' ma gindesc ca daca ii gaseam numele scris corect, cine stie ce as fi postat despre dumnealui :)). Ce vreti, nu pot fi serios cind scriu despre campania electorala!!

7 comentarii:

  1. Ce monitorizat esti de politicieni :lol:

    RăspundețiȘtergere
  2. @yoda mai curind de Google :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @alk: guugalul este intermediarul, tu esti tinta ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @alk: Off topic: ma omoara la ochi acle albastru din lateralul blogului. Nu pui si tu un fundal mai putin strident?

    RăspundețiȘtergere
  5. @yoda si eu care credeam ca te plingi ca se incarca greu pagina. Am sa fac tot posibilul sa-l schimb. L-as trece pe bleu, ai idee cum schimb in html? ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @yoda on-topic: si ce vrei acum sa ma panichez cum faceau parlamentarii cind a aparut busola de la connex? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @alk: da, dar ia-ti un sablog de la mine de pe blog, descarca un sablon, dupa care il dezarhivezi, intri in meniul de blog "aspect", pe urma dai editare HTML- dupa care dai browsw sau alege fisierul si apesi "incarcati" . Dar inainte de a-ti incarca noul sablon, salveaza-to codul Trafic intr-un word si o sa trebuiasca sa reintroduci celelalte : blogroll, etc. Daca nu te descurci ai adresa mewa de mess.

    RăspundețiȘtergere

Parerea dumneavoastra conteaza!