joi, 23 decembrie 2010

Consumatorul roman

Povesti de prin super market pe Blogul Dintii.

‘Ra-ti ai dracu’ cu falsurile voastre…

13 Octombrie 2008
Simbata la prinz in Billa Titan. Raionul de cosmetice (deodorante). Doi tinerei mai de periferie din care unul ferchezuit tare (costum complet negru, cravata alba) probabil pregatiti de plecare pe la vreo nunta.
Vorbeste "ferchezuitul" desfacind capacele deodorantelor aflate pe polita din fata sa: "Ba, astea’s toate desigilate, unul nu e original! Iti spun io’, sint diferite de alea din benzinarii ! Alea’s marfa, aici sint falsuri…. Mi-a spus un amic al meu director la XXL ca astia le desfac si le falsifica. Pai de unde sa-si scoata preturile astea mai mici ca in benzinarii?" Celalat aproba constient de faptul ca nu e tot atit de bine informat precum amicul sau. Cei doi se departeaza de stand putin scirbiti, cind "ferchezuitul" exclama: "Stai ba, ca uitam sa-mi iau un deodorant!!"

Un comentariu:

  1. asta ori este prostie ori este ceva mai mare ca prostia si eu nu stiu ce este...sunt ilogic momentan...dar chestia cu deodorante desigilate pt a fi inlocuite, ii cea mai penala pseudoteorie a conspiratiei pe care am auzit_o in ultimul timp...

    RăspundețiȘtergere

Parerea dumneavoastra conteaza!